Tthe Elder Scrolls 5: Skyrim - požadavky
Zdravim, nevite někdo neco o požadavcích? Mám tento notebook a bojim se že kdybych si to předplatil že by se mi to nerozjelo...
HARDWARE:
GPU: ATI Mobility Radeon HD 5650 (1024MB)
CPU: Intel Core i5 CPU M 460 2.53GHz
RAM: 4GB
HW požadavky nebyly ještě zveřejněny. Tak si to nepředobjednávej a počkej, až to 11.11. vyjde - pak se rozhodneš. Nic ti přece neuteče.
S tím noťasem ale žádnou slávu nečekej.
Ono s žádným noťasem. Buď to pojede na pikaču, nebo se to bude hřát a hučet. Ale najdou se takoví, kterým to přijde normální a možná i skvělý.
Skučení noťasu a jeho pálení do kolen (při hraní na klíně) na druhé straně mohou být vítanými prožitkovými doplňky při boji s draky.
:D Tak pokud se to rozjede aspon na střední ( +- ) tak je to v pohodě... hučení a pálení do kolen u mě nehrozí... mám podložku s tichým aktivním vetráčkem který dotas zvladal i při dlouhodobym hraní GTA 4
To právě těžko odhadovat, jak to rozdeješ, když HW požadavky jsou neznámé. Tipuju ale, že budou minimálně tak vysoké, jako pro příjemné hraní (tedy žádných 20fps) vyžaduje Oblivion s hi-res grafickými packy.
Tak pokud vím tak Oblivion nebyla náročná hra která pěkně vypadala takže si myslím že to zase nějaky brutání nebude... "DOUFÁM" :D
"Vanilla" (=původní, bez jakýchkoliv úprav) hra ne, ale narvi do Oblivionu gigabajty addonů a uvidíš
Ty sem tam právě žádny nerval :D
Oblivion, včetně obou datadisků bez pluginů, jsem rozjel v max. detailech v rozlišení 1680 x 1050 na stolním PC s konfigurací 4GB RAM, E8400 dvoujádro a grafika Radeon 4870 - myslím 512MB (jednojádrová) na 22". Co se týká notebooku, tak jsem to zkoušel na i3 (350M), 4GB Ram, Ati mobility HD 5470 (1GB) (ASUS K52J) v rozlišení 800x600 s low detaily a jelo to slušně. Ale s první variantou se to prostě srovnat nedalo. Myslím, že teď to bude o řád náročnější... takže můj odhad je, že ti to bude stačit, ale detaily budou low.
kámo, s tim noťasem máš něco špatně protože já obliv rozjel na turionu 2,3Ghz (M500) , 3GB RAM a ATI mobility HD 4330 (512MB) na rozlišení 1366x768, se středními detaily a FPS běžně okolo 40, a v říši oblivionu 30. Jenže jde o to, že v datu vydání byl i oblivion docela hardcore pro rok staré stroje, tak doufejme že to nebude podobné
The Elder Scrolls V: Skyrim — vzniklo dokonalé RPG?
http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/2 2525-the-elder-scrolls-v-skyrim-vzniklo-dokonale-r pg