Pozeram, ze na kazdy argument mas hned svoj proti a takto by sme sa tu mohli kockovat donekonecna.
Popularitou a oblubenostou som chcel naznacit to, ze keby Steam naozaj obsahoval zavazne chyby, ktore by otravovali alebo priam znemoznovali pracu s nim tak by mu bolo na prd, ze tu bol prvy a ze vrazil kopec penazi do marketingu. Proste by ho ludia nepouzivali, pretoze takychto systemov je uz dnes kopec. Cize celosvetova popularita zaroven znamena, ze je to system, ktory sa da pouzivat a nerobi problem.
A druha poddstatna vec je, ze ty obvinujes Valve, ze tym, ze podpora diakritiky v adresarovej strukture nie je 100% tak robi Steam skoro az napouzitelnym a povazujes to za fatalnu chybu. Ja naopak tento krok schvalujem, podporou diakritiky by mohla utrpeit stabilita celej aplikacie, kazdy OS, program, pripadne nejaka medzivrstva nemusi byt naladena na diakritiku spravne a cely system sa tym rozsype.
Este raz upozornujem, diakritika nie je povolena v nazvoch domen, emailovych kont, nie je obsiahnuta v ASCII tabulke a neodporuca sa ju pouzivat ani v adresarovych strukturach na diskoch (takisto ako prazdny znak, ktory je potom potencionalne problematicky interpretovany v roznom sw). Typickym prikladom su prikazy spustane z prikazoveho riadku, kde prazdny znak znamena to, ze program ocakava dalsi argument.
Pokial trvas na pouzivani diakritiky tak najprv zabezpec, aby bolo jej pouzivanie normovane, aby sa dostala do zakladnych veci (ako je napr spominana ASCII tabulka) a aby si ju kazdy system(sw) nevysvetloval po svojom. Hned ako sa ti to podari privolas na seba kopec problemov, pretoze sa zacnu ozyvat dalsie jazykove mutacie, ktore budu chciet mat rovnake prava a namiesto prehladnemu systemu tu budeme mat z toho gulas.