Editací různých her k obrazu svému se věnuju řadu let.
Číslo 192 jsem vydedukoval z hodnot stat flags sloupečku "J". Všimni si, že se jedná o mocniny 2, jejich součet tak vždycky můžeš přesně a jednoznačně rozložit na jednotlivé sčítance (hodnoty). Takže 192 = 64:ShoppingBags + 128:GunPanic. Naneštěstí "64" v tomhle případě nezafungovalo; možná pro gangy neplatí (více jsem nepátral). Změna platí globálně, takže si budeš muset v misích ty soubory měnit.
Čísla 100 (viz tvoje citace) pak znamenají strach a právní povědomí Čím vyšší hodnota (z rozmezí 0-100), tím jsou bojácnější a respektují zákony.
Takto si můžeš poměnit veškeré obyvatelstvo ve hře.
Jiné změny jsem nezkoušel, ale podle legendy je to celkem srozumitelné:
B: Flee distance (float)
C: Heading change rate (float in degrees)
D: Fear (0-100) 100=Scared of everything
E: Temper (0-100) 100=Bad Tempered
F: Lawfullness (0-100) 100=Boy Scout
G: Sexiness (0-100)
H: Attack strength (float multiplier to attack damages)
I: Defend weakness (float multiplier to received damages)
J: Stat flags -> 1:PunchOnly, 2:CanKneeHead, 4:CanKick, 8:CanRoundHse, 16:NoDive,
32:1HitKnockdown, 64:ShoppingBags, 128:GunPanic