Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem The Witcher 3 - Rozmazané textúry v dialke (v-sync)

Ahojte,

kúpil som si ho na steame, chcem sa Vás opýtať, mám rozmazaní textúrky v dialke a v in-game sa nedá nastaviť filtrovanie na x16. Hladal som riešenie a našiel som niečo tu na tejto stránke.

https://www.databaze-her.cz/hry/the-witcher-3-wild -hunt/diskuze/?stranka=40

- ako jeden nižšie opisuje - v-sync vynutit přes ovladače grafiky (adaptavní, tam taky vynuť 16x anisotropní filtrování, budeš mít ostřejší textury v dálce, ingame AF není tak kvalitní)

Rád by som to spravil ale neporozumel som tomu ako, viete mi to niekto vysvetliť prosím?

- ďakujem

Předmět Autor Datum
V-sync ti na rozmazane textury nepomoze, hladaj skor draw distance.
Michal2 28.06.2017 10:34
Michal2
Díky, niečo som vyhliadol v nexus mod, vyskúšam
hrej.cz 28.06.2017 11:12
hrej.cz
DoF a MB casto naprosto nesmyslne rozmazava ve vsech moznych hrach.
Dwane Dibbley 28.06.2017 11:18
Dwane Dibbley
čo znamenajú tie skratky?
hrej.cz 28.06.2017 11:23
hrej.cz
DoF - depth of field. Tedy vzdálenost vykreslování.
Prasak 28.06.2017 12:05
Prasak
DoF je Depth of Field...to znamena ze je okoli rozmazane(pri pohybu nebo zamerovani) Draw Distance j…
Hasek 28.06.2017 15:14
Hasek
Rozmazani pri pohybu je MB (motion blur) - aktivni je prevazne pri behu, kdy je stred obrazovky ostr…
Dwane Dibbley 28.06.2017 15:38
Dwane Dibbley
Na film grain mi nešahej, u Mass Effectu byl boží :-D.
Depaje 28.06.2017 22:32
Depaje
http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/3 5043-zaklinac-3-divoky-hon-rozbor-hry-a-nastaveni…
paulpol 28.06.2017 23:34
paulpol
pre tých čo majú podobný problém velmi mi pomohlo toto.... len vyostrovani treba mať na maximum pre… poslední
hrej.cz 30.06.2017 11:53
hrej.cz

Rozmazani pri pohybu je MB (motion blur) - aktivni je prevazne pri behu, kdy je stred obrazovky ostry a vse okolo rozmazle dostran na zpusob hyperskoku ze startreku. Pokud chteji byt vyvojari opravdu "akcni" tak to v mirnejsim provedeni implementuji do jakehokoli pohybu.
DoF (Depth of Field) je jakasi kinematozni uchylnost ktera rozmazava vse co je "dal" nebo "bliz" nez vec na kterou ma clovek zrovna namireno (jakoze je radoby-akcne zaostreno na to, na co se zrovna hrac diva). Jenze ve vysledku je hra akorat mene prehledna a otravna, nehlede na to, ze to akorat snizuje FPS, jelikoz ti to obraz krasne vyrenderuje se vsemi detaily aby je to nasledne rozmazalo do uchylne mlhy.
Osobne nechapu proc tyto prznitka vubec vznikla (obdobna blbost je treba mene rozsireny "film grain").

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru