Tohle také nemám moc rád :)
Respektive beru to u 2D skákaček.
Sem raději, když mám k dispozici quicksave. Ale zjistil jsem, že přestože v pasážích akčních her, které QS mají, jej využívám relativně často, naopak prakticky vůbec nepotřebuji opak, quickload. Hraju totiž vždy hodně opatrně a tak většinou hrou projíždím bez úmrtí (i když třeba za trojnásobek "běžné" herní doby).
V řadě her savy/checkpointy nejsou v rámci mísí vůbec a také mi to problém nedělá (obvykle městské akce). Pravda, čas od času narazím na problémové úkoly, které se mi nedaří jaksi globálně, např.
- letecké checkpointové závody a base jumpy v JC2
- přepadení konvoje v Watch Dogs
- obecně přehnané finální souboje s bossy, kdy místo 20 kulek potřebuje obdržet 1000 kulek, pak následuje ingame animace a game over